Działalność lombardowa
JAK ZŁOŻYĆ WNIOSEK O WYKREŚLENIE WPISU W REJESTRZE
Wniosek o wykreślenie wpisu w rejestrze jest składany wyłącznie za pośrednictwem systemu teleinformatycznego udostępnianego na stronie internetowej KNF https://rdl.knf.gov.pl/wnioski Wniosek należy złożyć przy użyciu profilu Login.gov.pl. Wniosek przekazany do KNF w formie papierowej, elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej lub platformy ePUAP zostanie pozostawiony bez rozpoznania.
Wniosek o wykreślenie wpisu z rejestru przedsiębiorcy wykonującego działalność lombardową podlega opłacie w wysokości 200 zł, którą należy przekazać na rachunek Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego o numerze 31 1010 0068 6800 0000 0000 0026 prowadzonego przez NBP O/O Warszawa.
DOKUMENTY WYMAGANE DO WNIOSKU O WYKREŚLENIE WPISU W REJESTRZE