Wniosek o wykreślenie wpisu w rejestrze - Komisja Nadzoru Finansowego

Data aktualizacji:

JAK ZŁOŻYĆ WNIOSEK O WYKREŚLENIE WPISU W REJESTRZE

Wniosek o wykreślenie wpisu w rejestrze jest składany wyłącznie za pośrednictwem systemu teleinformatycznego udostępnianego na stronie internetowej KNF https://rdl.knf.gov.pl/wnioski Wniosek należy złożyć przy użyciu profilu Login.gov.pl. Wniosek przekazany do KNF w formie papierowej, elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej lub platformy ePUAP zostanie pozostawiony bez rozpoznania.

Wniosek o wykreślenie wpisu z rejestru przedsiębiorcy wykonującego działalność lombardową podlega opłacie w wysokości 200 zł, którą należy przekazać na rachunek Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego o numerze 31 1010 0068 6800 0000 0000 0026 prowadzonego przez NBP O/O Warszawa.

DOKUMENTY WYMAGANE DO WNIOSKU O WYKREŚLENIE WPISU W REJESTRZE

1. Potwierdzenie dokonania opłaty za wniosek o wykreślenie wpisu w rejestrze uiszczonej na rachunek 31 1010 0068 6800 0000 0000 0026 NBP O/O Warszawa [w formacie pdf],
2. W przypadku reprezentowania podmiotu przez pełnomocnika, pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotu podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania podmiotu zgodnie z KRS, poświadczone podpisem elektronicznym przez działającego w sprawie adwokata/radcę prawnego oraz potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej za pełnomocnictwo. [w formacie pdf].