Kanał komunikacji do zgłaszania nieprawidłowości działania bramki ESEF lub wątpliwości związanych z jej działaniem nie ulega zmianie.
Zgłoszenia awarii lub nieprawidłowości systemu ESPI mogą być zgłaszane:
a) za pomocą formularza - całodobowo i we wszystkie dni tygodnia można zgłaszać awarie lub problemy natury technicznej poprzez formularz zgłoszeń serwisowych dla systemu ESPI (https://www.knf.gov.pl/pomoc/formularze?articleId=56917&p_id=18). Wszystkie zgłoszenia, które wpłyną do UKNF po godzinie 16:15 oraz w dni wolne od pracy będą rozpatrywane w następnym dniu roboczym. Zgłoszenia muszą zawierać nazwę firmy i numer telefonu kontaktowego, pod którym można uzyskać informacje i szczegóły związane ze zgłoszeniem;
b) telefonicznie - zgłoszenia o awariach i nieprawidłowościach natury technicznej dotyczące działania można zgłaszać telefonicznie poprzez infolinię ESPI pod numerami telefonów:
22 262 40 00, 668 860 875, 882 789 180. Infolinia funkcjonuje w dni robocze w godzinach od 8:15 do 18:00.
Informacja o cookies
Aby ułatwić korzystanie z serwisu, mechanizm nim zarządzający wykorzystuje technologię cookies – informacje zapisywane są przez serwer Urzędu na komputerze użytkownika. Nie jest ona wykorzystywana do pozyskiwania jakichkolwiek danych o osobach odwiedzających serwis. Użytkownik może w każdej chwili wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania cookies. Może to spowodować pewne utrudnienia w korzystaniu z serwisu. Więcej informacji w zakładce Polityka prywatności. Polityka Prywatności
Analityczne pliki cookies wykorzystywane są do zbierania informacji o sposobie korzystania ze strony internetowej przez użytkowników w sposób anonimowy.